pl en de fr
15-05-2020

Zmiany w organizacji obsługi mieszkańców w Urzędzie Dzielnicy Żoliborz

Na sali obsługi jednocześnie będzie mogła przebywać ograniczona liczba osób. Szczegółowa informacja, wywieszona będzie przed wejściem do budynku. 

Obsługiwane będą tylko osoby w maseczkach. Prosimy o dezynfekcję rąk po wejściu do budynku oraz o stosowanie się do zaleceń pracowników ochrony budynku.

Utrzymane zostają telefoniczne zapisy dla spraw:

  • ewidencja ludności (meldunki, dowody osobiste) telefoniczne zarezerwowanie wizyty pod nr telefonu 22 443 89 21, 22 443 89 29, 22 443 89 30.
  • komunikacja (prawa jazdy, rejestracja pojazdów) telefoniczne zarezerwowanie wizyty pod nr telefonu 22 443 89 22, 22 443 89 33, 22 443 89 37 
  • paszporty (odbiór i składanie wniosków) telefoniczne zarezerwowanie wizyty pod nr telefonu 22 443 90 69.

Przywracamy działanie wszystkich pozostałych stanowisk na sali obsługi, bez konieczności telefonicznej rezerwacji wizyty.

Kasy urzędu będą czynne. Opłaty będzie można wnosić wyłącznie kartą płatniczą. Osoby, które nie mają takiej możliwości proszone są o dokonanie wpłat przelewem bankowym.

*** Informacja z wykazem numerów rachunków bankowych znajduje się na dole strony***

Pozostajemy do Państwa dyspozycji po numerem naszej centrali 22 443 90 00

Dokumenty i zapytania można przesłać także na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Uzyskanie porady prawnej w zakresie Nieodpłatnego Poradnictwa Obywatelskiego jest możliwe po telefonicznym zgłoszeniu na numer telefonu 19 115 lub mailowo:

  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dodatkowe wyjaśnienia:

  1. Podatki – Prosimy o oczekiwanie na decyzje podatkowe, termin ich wysłania może ulec przesunięciu. Zapłata podatku będzie wymagana w ciągu 14 dni od chwili otrzymania decyzji. (dotychczasowe terminy zapłaty uległy zawieszeniu, bez naliczania odsetek).
  2. Użytkowanie wieczyste – wszelkie czynnośTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.entów w tym zakresie zostały wstrzymane - w przypadku potrzeby wyjaśnienia prosimy o mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pod numerem telefonu: 22 443 89 10.
  3. Urząd Stanu Cywilnego – zapraszamy na ul. Andersa 5, numer tel. 22 443 12 30. Usługi zostały ograniczone, dlatego prosimy o wcześniejsze telefonicznie sprawdzenie ich zakresu.

*** Wykaz numerów kont rachunków bankowych ***

  • 21 1030 1508 0000 0005 5000 0070 
    (Od 1 stycznia 2020 roku opłatę skarbową należy wpłacać na rachunek bankowy Centrum Obsługi Podatnika) 
  • 22 1030 1508 0000 0005 5003 7106 
    (wpłaty z tytułu opłat komunikacyjnych) 
  • 31 1030 1508 0000 0005 5003 7041 
    (wpłaty za wnioski o udostępnianie danych meldunkowych) 
  • 53 1030 1508 0000 0005 5003 7033 
    (wpłaty z tytułu depozytów) 
  • 22 1030 1508 0000 0005 5003 7009
    Wpłaty z tytułu: opłat za wieczyste użytkowanie gruntów, opłat za najem i dzierżawę nieruchomości, opłat za nabycie nieruchomości /gruntu/, opłat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, podatku od nieruchomości /osoby prawne/, podatku od środków transportowych. Od 01.01.2011r. każdy podatnik podatku od nieruchomości (osoba fizyczna) ma przypisany indywidualny numer rachunku bankowego, który wskazany jest na decyzji wymiarowej.
  • 97 1030 1508 0000 0005 5003 7017
    (wpłaty z tytułu wydatków)
  • 34 1030 1508 0000 0005 5003 7084
    (wpłaty z tytułu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych)
  • 06 1030 1508 0000 0005 5003 7297
    (wpłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi OZGOK )
    W sytuacji, gdy nie było możliwe nadanie indywidualnego numeru bankowego (numer nadawany jest podczas składania deklaracji w siedzibie urzędu), opłatę należy wnosić na rachunek dzielnicy właściwej ze względu na miejsce zamieszkania lub siedziby właściciela nieruchomości.
    Aby uiścić opłatę należy:
    • podać dane identyfikujące składającego deklarację, miejsce zamieszkania lub siedziby oraz adres nieruchomości,
    • w tytule wpisać OZGOK,
    • uiszczać opłatę do 28 dnia każdego miesiąca.
  • 03 1030 1508 0000 0005 5003 7254
    (wpłaty z tytułu opłat i kar za usunięcie drzew i krzewów),
  • 56 1030 1508 0000 0005 5003 7173
    (wpłaty z tytułu koncesji  na sprzedaż alkoholu),
  • 78 1030 1508 0000 0005 5003 7262
    (wpłaty z tytułu usług geodezyjno-kartograficznych).
  • Przejdź do profilu Urzędu Dzielnicy Żoliborz w serwisie Facebook
  • Przejdź do profilu Urzędu Dzielnicy Żoliborz w serwisie twitter
  • Przejdź do profilu Urzędu Dzielnicy Żoliborz w serwisie youtube
Śladami Powstańczego Żoliborza