pl en de fr
02-01-2020

Porządek obrad Komisji Skarg, Wniosków i Petycji - 8-01-2020 r.

PORZĄDEK OBRAD posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 8 stycznia 2019 r., godz. 17.30 (ŚRODA) Urząd Dzielnicy Żoliborz Sala 328, III p.

  1. Przyjęcie porządku obrad.
  2. Rozpatrzenie skargi z dnia 15 listopada 2019r. na sposób załatwienia wniosku CRSiW 553/2019 przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy.
  3. Rozpatrzenie skargi z dnia 16 grudnia 2019r. na działalność Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy.
  4. Sprawy różne, wolne wnioski.
  5. Zakończenie posiedzenia.
Przewodnicząca Komisji
 Skarg, Wniosków i Petycji
 /-Anna Świeżawska-/

    Zaproszeni goście:

  • Pan Paweł Michalec – Burmistrz Dzielnicy Żoliborz
  • Krystian Ciećka – Dyrektor Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
  • Radca Prawny Urzędu Dzielnicy Żoliborz
  • Autorzy skarg
  • Przejdź do profilu Urzędu Dzielnicy Żoliborz w serwisie Facebook
  • Przejdź do profilu Urzędu Dzielnicy Żoliborz w serwisie twitter
  • Przejdź do profilu Urzędu Dzielnicy Żoliborz w serwisie youtube
Śladami Powstańczego Żoliborza